Brandsplaining: Why Marketing is (Still) Sexist and How to Fix It
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed
Lưu vào:
Tác giả chính: | Cunningham, Jane |
---|---|
Định dạng: | Sách/Book |
Ngôn ngữ: | English |
Thông tin xuất bản: |
Penguin Random House UK
2024
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9786 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
- Winning enterprises :how Australia s small and medium enterprises compete in global markets / Australia. Department of Foreign Affairs and Trade.
-
Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing / Simon Kingsnorth
Thông tin tác giả:: Kingsnorth, Simon -
E-commerce power : how the little guys are building brands and beating the giants at e-commerce
Thông tin tác giả:: Jason G. Miles
Thông tin xuất bản: (2024) -
Phát triển thị trường gas (LPG) khu vực Đồng bằng sông Cửu LOng đến năm 2010 :
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Hải Thoại -
Phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ của hệ thống bán lẻ trên địa bàn tỉnh Hậu Giang :
Thông tin tác giả:: Liễu, Như Thuỷ