Teachers beliefs and practices regarding learner - centered approach in English language teaching (EFL) at Gia Phu high school /Phạm Thị Hiền ; Nguyễn Đức Hoạt supervisor.
Lưu vào:
Tác giả chính: | Phạm, Thị Hiền., Nguyễn, Đức Hoạtsupervisor. |
---|---|
Đồng tác giả: | Nguyễn, Đức Hoạt supervisor. |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Đại học Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=28573 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
EFL teachers beliefs about learner autonomy and their classroom practices : A case study of three EFL teachers at Vietnam national university Hanoi - International school /Nguyễn Thị Lan Anh ; Nguyễn Đức Hoạt supervisor.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Lan Anh., và những người khác -
Teaching reading comprehension in Bac Lieu high school classrooms: Teachers beliefs and practices /Dương Bình ;Lê Văn Cảnh supervisor.
Thông tin tác giả:: Dương, Bình., và những người khác -
An investigation of teachers beliefs into grammar teaching and teachers practices at Vi Thanh high school /Trương Thị Tố Duyên ; Nguyễn Thị Như Hoa advisor.
Thông tin tác giả:: Trương, Thị Tố Duyên. -
An investigation into efl high school teachers perspectives on and practice of using prescribed lesson plans within the setting of the junior high school instruction :
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thanh Bình Tâm -
The feasibility of learner-centered teaching in English classes at Ha Dong high school in Ha Noi - a case study /Đào Thị Thanh Huyền ; Lê Thanh Dũng hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Đào, Thị Thanh Huyền., và những người khác