‘I felt that I do live in the UK now’: international students’ self-reports of their English language speaking experiences on a pre-sessional programme /Fiona Copland and Sue Garton
This article focuses on the English language experiences of a group of pre-sessional students, an under-represented group in the literature on language and education. In particular, it investigates the opportunities that such students have to use English out-side the classroom, shown to be a key fac...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Copland, Fiona., Garton, Sue. |
---|---|
Đồng tác giả: | Garton, Sue. |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Garton, Sue.
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=40779 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Key themes and future directions in teaching English to young learners: introduction to the Special Issue./Fiona Copland and Sue Garton.
Thông tin tác giả:: Copland, Fiona., và những người khác -
Crazy animals. : And other activities for teaching english to young learners / Edited by Fiona Copland and Sue Garton with Monika Davis
Thông tin tác giả:: Fiona Copland, và những người khác -
Investigating global practices in teaching english to young learners / Sue Garton, Fiona Copland, Anne Burns
Thông tin tác giả:: Garton. Sue -
SIP security / Dorgham Sisalem ... [et al.]
Thông tin tác giả:: Sisalem, Dorgham - Programmation Quadriennale: de l agence universitaire de la Francophonie 2010 - 2013.