Exploring Motivational Surges Among Iranian EFL Teacher Trainees :Directed Motivational Currents in Focus /Nourollah Zarrinabadi, Mansoor Tavakoli.

Much of the published work on DMCs has been predominantly of a theoretical nature (Dörnyei et al., 2014, 2015, 2016; Muir & Dörnyei, 2013), and only a few studies have offered empirical data to corroborate the validity and core characteristics of the construct under investigation. The current st...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Zarrinabadi, Nourollah., Tavakoli, Mansoor.
Đồng tác giả: Tavakoli, Mansoor. 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Tavakoli, Mansoor. 
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=50780
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!