The Impact of Death-Related Media Information on Consumer Value Orientation and Scope Sensitivity / Zhongqiang (Tak) Huang, Xun (Irene) Huang, and Yuwei Jiang

This research examines how incidental exposure to death-related information in the media affects consumers’ value orientation and scope sensitivity to marketing stimuli. Five studies demonstrate that, in contrast to thoughts about one’s own mortality, exposure to death-related information in the med...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Zhongqiang (Tak) Huang, Huang, Xun (Irene), Jiang, Yuwei.
Đồng tác giả: Huang, Xun (Irene)  
Định dạng: text
Ngôn ngữ:vie
Thông tin xuất bản: Huang, Xun (Irene)  
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=53204
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!