The Impact of Death-Related Media Information on Consumer Value Orientation and Scope Sensitivity / Zhongqiang (Tak) Huang, Xun (Irene) Huang, and Yuwei Jiang
This research examines how incidental exposure to death-related information in the media affects consumers’ value orientation and scope sensitivity to marketing stimuli. Five studies demonstrate that, in contrast to thoughts about one’s own mortality, exposure to death-related information in the med...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Zhongqiang (Tak) Huang, Huang, Xun (Irene), Jiang, Yuwei. |
---|---|
Đồng tác giả: | Huang, Xun (Irene) |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Huang, Xun (Irene)
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=53204 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The Impact of Death-Related Media Information on Consumer Value Orientation and Scope Sensitivity / Zhongqiang (Tak) Huang, Xun (Irene) Huang, and Yuwei Jiang.
Thông tin tác giả:: Zhongqiang (Tak) Huang., và những người khác -
Death and the displacement of beauty / Grace M. Jantzen.
Thông tin tác giả:: Jantzen, Grace., và những người khác -
Preparing for death and helping the dying : a buddhist perspective / Sangye Khadro.
Thông tin tác giả:: McDonald, Kathleen, 1952-, và những người khác -
Encyclopedia of death and the human experience / editors, Clifton D. Bryant and Dennis L. Peck.
Thông tin tác giả:: Bryant, Clifton D., 1932-, và những người khác -
The Death Penalty in Japan
Thông tin tác giả:: Sato, Mai
Thông tin xuất bản: (2022)