二语水平对藏-汉-英三语者英语词汇语义通达的影响 /陈建林; 张聪霞; 刘晓燕; 程蓉.
L3 semantic access models of Tibetan-Chinese-English trilinguals with different L2 proficiency were investigated in a series of experiments of cross-language repetition priming paradigm. The results indicated that trilinguals with high L2 proficiency accessed the conceptual representation of the thi...
Lưu vào:
Tác giả chính: | , , |
---|---|
Đồng tác giả: | |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
张聪霞.
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=54109 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|