A story without SELF : Vygotsky’s pedology, Bruner’s constructivism and Halliday’s construalism in understanding narratives by Korean children / Han Hee Jeung, David Kellogg.

The work of L.S. Vygotsky was popularised in the West between two great waves of educational thought: constructivism and cognitivism. Reception was therefore colored by three metaphors introduced by Jerome Bruner: ‘construction’, ‘scaffolding’ and ‘narrative’. Narratives were to be characterized by...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Han, Hee Jeung., Kellogg, David
Đồng tác giả: Kellogg, David  
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Taylor & Francis Group,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=58467
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!