A story without SELF : Vygotsky’s pedology, Bruner’s constructivism and Halliday’s construalism in understanding narratives by Korean children / Han Hee Jeung, David Kellogg.
The work of L.S. Vygotsky was popularised in the West between two great waves of educational thought: constructivism and cognitivism. Reception was therefore colored by three metaphors introduced by Jerome Bruner: ‘construction’, ‘scaffolding’ and ‘narrative’. Narratives were to be characterized by...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Han, Hee Jeung., Kellogg, David |
---|---|
Đồng tác giả: | Kellogg, David |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Taylor & Francis Group,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=58467 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
建构主义理论对普通话教学的启示 =Implications of Constructivism Theory for Putonghua Proficiency Test Teaching /杨颖.
Thông tin tác giả:: 杨, 颖. -
Áp dụng ẩn dụ ngữ pháp của Halliday vào việc phân tích một số kiểu câu tiếng Việt
Thông tin tác giả:: Đàm, Thị Thúy
Thông tin xuất bản: (2016) -
Faithful generations : race and new Asian American churches / Russell Jeung.
Thông tin tác giả:: Jeung, Russell -
Two Research Paradigms of Developmental Psychology——Comparison between Piaget and Vygotsky on Theories of Cognitive Development /Wang Guangrong.
Thông tin tác giả:: Wang, Guangrong. -
Social reality / Finn Collin.
Thông tin tác giả:: Collin, Finn.