Marketing communications : touchpoints, sharing and disruption / Chris Fill, Sarah Turnbull.
The new edition of 'Marketing Communications' delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate an...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Fill, Chris, Turnbull, Sarah |
---|---|
Đồng tác giả: | Turnbull, Sarah, |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Pearson,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=64784 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Marketing communications : discovery, creation and conversations / Chris Fill, Sarah Turnbull
Thông tin tác giả:: Fill, Chris, và những người khác -
Advertising and promotion :an integrated marketing communications perspective /George E. Belch, Michael A. Belch.
Thông tin tác giả:: Belch, George E., và những người khác -
Integrated advertising, promotion, and marketing communications / Kenneth E Clow; Donald Baack
Thông tin tác giả:: Clow, Kenneth E., và những người khác -
Confession of shameless self promoters :Great marketing gurus share their innovative, proven, and low-cost marketing strategies to maximize your success /Debbie Allen
Thông tin tác giả:: Allen, Debbie -
Strategies for international industrial marketing :The management of customer relationship in European industrial markets /Peter W. Turnbull, Jean-Paul Valla
Thông tin tác giả:: Turnbull, Peter W., và những người khác