The marketing plan handbook / Alexander Chernev
The Marketing Plan Handbook (6th Edition) presents a streamlined approach to writing succinct and meaningful marketing plans. By offering a comprehensive, step-by-step method for crafting a strategically viable marketing plan, this book provides the relevant information in a concise and straight-to-...
Lưu vào:
Tác giả chính: | |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Cerebellum Press,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/32504_themarketingthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=32504 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|