The marketing plan handbook / Alexander Chernev

The Marketing Plan Handbook (6th Edition) presents a streamlined approach to writing succinct and meaningful marketing plans. By offering a comprehensive, step-by-step method for crafting a strategically viable marketing plan, this book provides the relevant information in a concise and straight-to-...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Chernev, Alexander
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Cerebellum Press,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/32504_themarketingthumbimage.jpg
http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=32504
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!