A study of tourist advertisements in english and vietnamese translation equivalents / Đoàn Hằng Nga; NHDKH Ph.D Nguyen Dang Suu
“A study of tourist advertisements in english and vietnamese translation equivalents” is a study of how Tourism Advertisement are structured and what discourse features are used in these advertisements. This thesis was guided and strongly and constantly supported by my supervisor, Ph.D Nguyen Dang S...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Đoàn, Hằng Nga |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Trường Đại học Mở Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvien.hou.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=73330 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A study of tourist advertisements in english and vietnamese translation equivalents / Đoàn Hằng Nga; Ph.D Nguyen Dang Suu
Thông tin tác giả:: Đoàn, Hằng Nga -
An analysis of lexical cohesive devices in functional food advertisements in English and Vietnamese / Phạm Thị Hương; GVHD: Đỗ Kim Phương
Thông tin tác giả:: Phạm, Thị Hương -
English cohesive devices with reference to Vietnamese equivalence based on the bilingual selected short stories “The last leaf” by O’ Henry / Nguyễn Thị Duê; NHDKH Assoc.Prof.Dr Nguyen Dang Suu
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Duê -
A Critical Discourse Analysis on English Women Cartoons / Nguyễn Thị Oanh; NHDKH Nguyen Thi Thanh Huong, Ph.D
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Oanh -
Linguistic features of advertisements on road safety equipment in English
Thông tin tác giả:: Nguyen, Thi Quynh Hoa, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2018)