LINGUISTIC FEATURES OF COFFEE ADVERTISING SLOGANS IN ENGLISH AND VIETNAMESE / Phan Thị Mai Hương; Supervisor: Le Phuong Thao Dr
This study focused on syntactic and semantic features of coffee advertising slogans in English and Vietnamese to find out the similarities and differences between them. This research used quantitative and qualitative approaches. A quantitative approach was employed to obtain the frequency of the typ...
Lưu vào:
Tác giả chính: | |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Trường Đại học Mở Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvien.hou.edu.vn/houkiposdata2/luanvanluanankhoaluan/luanvan/2021/420/phanthimaihuong/phanthimaihuong_01thumbimage.jpg http://thuvien.hou.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=74941 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|