LINGUISTIC FEATURES OF COFFEE ADVERTISING SLOGANS IN ENGLISH AND VIETNAMESE / Phan Thị Mai Hương; Supervisor: Le Phuong Thao Dr
This study focused on syntactic and semantic features of coffee advertising slogans in English and Vietnamese to find out the similarities and differences between them. This research used quantitative and qualitative approaches. A quantitative approach was employed to obtain the frequency of the typ...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Phan, Thị Mai Hương |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | vie |
Thông tin xuất bản: |
Trường Đại học Mở Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://thuvien.hou.edu.vn/houkiposdata2/luanvanluanankhoaluan/luanvan/2021/420/phanthimaihuong/phanthimaihuong_01thumbimage.jpg http://thuvien.hou.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=74941 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A study on linguistic features of English advertising slogans of fashion / Lê Thị Cúc; Assoc.Prof.Dr Vo Dai Quang
Thông tin tác giả:: Lê, Thị Cúc -
A study on linguistic features of food and drink advertising slogans in English and Vietnamese / Nguyễn Thị Xuân; Ph.D Trần Thị Thu Hiền
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Xuân -
A systemic functional linguistic analysis of English advertising slogans of cars. / Đặng Thị Thu Hương; Supervisor: Assoc.Prof.Dr. Phan Van Que
Thông tin tác giả:: Đặng, Thị Thu Hương -
A Study on English Advertising Slogans of Cars / Đào Thị Việt; NHDKH Assoc. Prof. Dr. Phan Van Que
Thông tin tác giả:: Đào, Thị Việt -
An investigation into the translation of advertisement slogans from English to Vietnamese / Lưu Trang Linh; Nguyễn Thị Thu Hương M.A
Thông tin tác giả:: Lưu, Trang Linh