Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
Updated and streamlined, 'Principles of Marketing', 11th edition, tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field.
Lưu vào:
Tác giả chính: | , |
---|---|
Đồng tác giả: | |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Pearson Prentice Hall,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/26306thumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=26306 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|