Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong

Updated and streamlined, 'Principles of Marketing', 11th edition, tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field.

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Kotler, PhilipAuthor, Gary; ArmstrongAuthor
Đồng tác giả: Gary; Armstrong Author
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Pearson Prentice Hall,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/26306thumbimage.jpg
http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=26306
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!