Business research methods / Alan Bryman; Emma Bell; Bill Harley
"Business Research Methods is the complete introduction to doing business research and is an ideal guide for students embarking on a research project. Developed specifically with business and management students in mind, this textbook explores the nature and purpose of business research and the...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Bryman, Alan, Bell, Emma, Harley, Bill |
---|---|
Đồng tác giả: | Bell, Emma |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Oxford University Press,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/35345_businessresearchthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=35345 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Project management / Harvey Maylor
Thông tin tác giả:: Maylor, Harvey -
Principles of direct, database and digital marketing / Alan Tapp, Ian Whitten, Matthew Housden
Thông tin tác giả:: Tapp, Alan, và những người khác -
Research methods for business students / Mark Saunders, Philip Lewis, Adrian Thornhill.
Thông tin tác giả:: Saunders, M. N. K.,, và những người khác -
First (and second) steps in statistics / Daniel B Wright; Kamala London
Thông tin tác giả:: Wright, Daniel B., và những người khác -
Strategic customer management : integrating relationship marketing and CRM / Adrian Payne; Pennie Frow
Thông tin tác giả:: Payne, Adrian, và những người khác