Strategic customer management : integrating relationship marketing and CRM / Adrian Payne; Pennie Frow

"The strategic management of customer relationships is a critical activity for all enterprises. The means of effectively managing relationships with customers are typically addressed under the headings of relationship marketing and customer relationship management (CRM), to name but two terms u...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Payne, Adrian, Frow, Pennie
Đồng tác giả: Frow, Pennie 
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Cambridge University Press,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/1 giaotrinh/600 congnghe/anhbiasach/35309_strategic customerthumbimage.jpg
http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=35309
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!