Strategic customer management : integrating relationship marketing and CRM / Adrian Payne; Pennie Frow
"The strategic management of customer relationships is a critical activity for all enterprises. The means of effectively managing relationships with customers are typically addressed under the headings of relationship marketing and customer relationship management (CRM), to name but two terms u...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Payne, Adrian, Frow, Pennie |
---|---|
Đồng tác giả: | Frow, Pennie |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Cambridge University Press,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/1 giaotrinh/600 congnghe/anhbiasach/35309_strategic customerthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=35309 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Handbook of CRM : achieving excellence in customer management / Adrian Payne
Thông tin tác giả:: Payne, Adrian -
Data mining techniques in CRM : inside customer segmentation / Konstantinos Tsiptsis; Antonios Chorianopoulos
Thông tin tác giả:: Tsiptsis, Konstantinos, và những người khác -
Customer relationship management / Ed Peelen, Rob Beltman
Thông tin tác giả:: Peelen, Ed, và những người khác -
The DNA of customer experience : how emotions drive value / Colin Shaw
Thông tin tác giả:: Shaw, Colin -
Advanced customer analytics : targeting, valuing, segmenting and loyalty techniques / Mike Grigsby
Thông tin tác giả:: Grigsby, Mike