Basic marketing research / Naresh K. Malhotra
With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions
Lưu vào:
Tác giả chính: | Malhotra, Naresh K. |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Pearson Education Limited,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/37550_basicmarketingthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=37550 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra
Thông tin tác giả:: Malhotra, Naresh K. -
Marketing research :an applied orientation /Naresh K. Malhotra.
Thông tin tác giả:: Malhotra, Naresh K. -
Basic marketing research : Integration of social media / Naresh K Malhotra.
Thông tin tác giả:: Malhotra, Naresh K. -
Marketing Research : An applied approach / Naresh K. Malhotra, Dan Nunan, David F. Birks
Thông tin tác giả:: Malhotra, Naresh K., và những người khác -
Relationship marketing re-imagined : marketing's inevitable shift from exchanges to value cocreating relationships / Naresh K Malhotra; Can Uslay; Ahmet Bayraktar
Thông tin tác giả:: Malhotra, Naresh K., và những người khác