Sustainability asiaiplace brand position: airesident-centric analysis ofitheiten towns initheivicinity ofiBangkok
A number of cities and towns have used sustainability as a brand position, but most appear to have focused on the environmental aspect of sustainability, while the adoption of other dimensions of sustainability, including social and economic, has been limited. The objective of this study is to creat...
Lưu vào:
Tác giả chính: | |
---|---|
Đồng tác giả: | |
Định dạng: | BB |
Ngôn ngữ: | en_US |
Thông tin xuất bản: |
Springer Nature
2020
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://doi.org/10.1057/s41254-019-00127-5 http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9413 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Hãy là người đầu tiên bình luận!