Sustainability asiaiplace brand position: airesident-centric analysis ofitheiten towns initheivicinity ofiBangkok
A number of cities and towns have used sustainability as a brand position, but most appear to have focused on the environmental aspect of sustainability, while the adoption of other dimensions of sustainability, including social and economic, has been limited. The objective of this study is to creat...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Taecharungroj, Viriya |
---|---|
Đồng tác giả: | Muthuta, Morakot |
Định dạng: | BB |
Ngôn ngữ: | en_US |
Thông tin xuất bản: |
Springer Nature
2020
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://doi.org/10.1057/s41254-019-00127-5 http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9413 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
From creative industries to the creative place brand: Some reflections on city branding in Poland
Thông tin tác giả:: Dudek‑Mańkowska, Sylwia
Thông tin xuất bản: (2020) -
Rethinking Place Branding
Comprehensive Brand Development for Cities and Regions
Thông tin tác giả:: Kavaratzis, Mihalis, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2015) -
Place marketing as an approach to planning place growth strategies - The case of Sydney Darling Harbour
Thông tin tác giả:: Hoang, Thanh Van
Thông tin xuất bản: (2014) -
A Place for the People : the story of a national library
Thông tin tác giả:: Seet, K.K -
Feet of clay /Terry Pratchett.
Thông tin tác giả:: Pratchett, Terry.