Sustainability asiaiplace brand position: airesident-centric analysis  ofitheiten towns initheivicinity ofiBangkok

A number of cities and towns have used sustainability as a brand position, but most appear to have focused on the environmental aspect of sustainability, while the adoption of other dimensions of sustainability, including social and economic, has been limited. The objective of this study is to creat...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Taecharungroj, Viriya
Đồng tác giả: Muthuta, Morakot
Định dạng: BB
Ngôn ngữ:en_US
Thông tin xuất bản: Springer Nature 2020
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:https://doi.org/10.1057/s41254-019-00127-5
http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9413
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!

Tài liệu tương tự