Tourism branding : communities in action / Liping A Cai, William C Gartner, Ana María Munar

Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. Tourism Branding: Communities in Action, the first volume in a new and exciting book series, considers a traditional marketing subject from multi...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Cai, Liping A, Munar, Ana MaríaAuthor, Gartner, William CAuthor
Đồng tác giả: Munar, Ana María Author
Định dạng: text
Ngôn ngữ:eng
Thông tin xuất bản: Emerald Group Pub,
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/22015_tourismbranding_kthumbimage.jpg
http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=22015
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!