Tourism branding : communities in action / Liping A Cai, William C Gartner, Ana María Munar
Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. Tourism Branding: Communities in Action, the first volume in a new and exciting book series, considers a traditional marketing subject from multi...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Cai, Liping A, Munar, Ana MaríaAuthor, Gartner, William CAuthor |
---|---|
Đồng tác giả: | Munar, Ana María Author |
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Emerald Group Pub,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/22015_tourismbranding_kthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=22015 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Destination marketing : an integrated marketing communication approach
Thông tin tác giả:: Pike, Steven
Thông tin xuất bản: (2015) -
Media strategies for marketing places in crisis : improving the image of cities, countries, and tourist destinations / Eli Avraham; Eran Ketter
Thông tin tác giả:: Avraham, Eli, và những người khác -
Trends in outdoor recreation, leisure, and tourism / [Edited by] William C Gartner, David W Lime
Thông tin tác giả:: Gartner, William C.edited, và những người khác -
From creative industries to the creative place brand: Some reflections on city branding in Poland
Thông tin tác giả:: Dudek‑Mańkowska, Sylwia
Thông tin xuất bản: (2020) -
Sustainability asiaiplace brand position: airesident-centric analysis ofitheiten towns initheivicinity ofiBangkok
Thông tin tác giả:: Taecharungroj, Viriya
Thông tin xuất bản: (2020)