Strategic Brand Managment: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

Incorporating the latest industry thinking and developments, this exploration of brands, brand equity, and strategic brand management combines a comprehensive theoretical foundation with numerous techniques and practical insights for making better day-to-day and long-term brand decisions–and thus im...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Lane Keller, Kevin
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:English
Thông tin xuất bản: UK: Pearson Education Limited 2021
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:http://localhost:8080/jspui/handle/TLU-123456789/27
Từ khóa: Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
Mô tả
Tóm tắt:Incorporating the latest industry thinking and developments, this exploration of brands, brand equity, and strategic brand management combines a comprehensive theoretical foundation with numerous techniques and practical insights for making better day-to-day and long-term brand decisions–and thus improving the long-term profitability of specific brand strategies