The effects of socio-affective strategy training on high school students listening comprehension :
Lưu vào:
Tác giả chính: | Nguyễn, Thị Khánh Minh |
---|---|
Đồng tác giả: | Trường Đại học Cần Thơ |
Thông tin xuất bản: |
Đại học Cần Thơ
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://lrcopac.ctu.edu.vn/pages/opac/wpid-detailbib-id-171290.html |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The effects of metacognitive listening strategy insteruction on EFL students listening comprehension at Dai Nam university /Nguyễn Thị Mai Sương ; Nguyễn Đức Hoạt supervisor.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Mai Sương., và những người khác -
Adapting listening activities in english textbook 11 to motivate students at DoiCan high school to learn listening lessons more effectively /Hoàng Kim Thuỷ.
Thông tin tác giả:: Hoàng, Kim Thuỷ. -
The effects of metacognitive stategy training on the listening performance and perception of first -year students at the department of international cooperation and training - HaNoi university of industry /Cao Thu Hằng ; Nguyễn Thị Nhân Hòa supervisor.
Thông tin tác giả:: Cao,Thu Hằng., và những người khác -
TOEIC Training Listening Comprehension 730
Thông tin tác giả:: Jim Lee -
TOEIC Training Listening Comprehension 860
Thông tin tác giả:: Jim Lee