Consumer Behavior: Women and Shopping
What does shopping mean to American women? This question is the focus of our book. We profi le the American woman and examine how life has changed since her grandmother was young. Women have many choices about when and where to shop; thus retailers need to understand her needs and wants to attra...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Huddleston, Patricia, Minahan, Stella |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Thông tin xuất bản: |
Business Expert Press
2012
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://scholar.dlu.edu.vn/thuvienso/handle/DLU123456789/31629 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Consumer Behavior: Women and Shopping/ Stella Minahan, Patricia Huddleston
Thông tin tác giả:: Minahan, Stella, và những người khác -
Spatial shopping behavior during the Corona pandemic insights from a micro-econometric store choice model for consumer electronics and furniture retailing in Germany
Thông tin tác giả:: Thomas, Wieland
Thông tin xuất bản: (2023) -
Factors influence the consumer’s online shopping behavior on cosmetic at pizu ltd company
Thông tin tác giả:: Nguyen Thuy, Dung, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2020) -
Consumer Behavior
Thông tin tác giả:: Hoyer, Wayne D.,MacInnis, Deborah J. -
Consumer Behavior
Thông tin tác giả:: Hoyer, Wayne D.,MacInnis, Deborah J.,Pieters, Rik