The effects of extensive reading on the first year non English major students reading comprehension: Action research at Dien Bien technical - economic college:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Bùi Mạnh Linh; Nguyễn Thúy Hương hướng dẫn.
Lưu vào:
Tác giả chính: | Bùi, Mạnh Linh. |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Đại học Hà Nội,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://lib.hanu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=33639 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The effects of guided extensive reading on reading speed and reading comprehension of first year college students at University of Economic and Technical industries:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Nguyễn Thị Duyên; Nguyễn Văn Độ hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Duyên. -
Suggestions to improve teaching reading comprehension at high school :submitted in partial fulfilment of the requirements for the degree of master of tesol/Ngô Quang Anh Đào.
Thông tin tác giả:: Ngô, Quang Anh Đào. -
The effects of authentic materials on students reading comprehension at Technical college of hotel and tourism :submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL /Nguyễn Thị Nhung ; Khoa Anh Viet supervisor.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Nhung. -
The effects of pre - reading activities on first year non - English major students reading comprehension: An action research project at Hanoi Universuty of business and technology:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Ngô Thị Thanh Xuân; Nguyễn Thái Hà hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Ngô, Thị Thanh Xuân -
Using project - based learning on the second year non English major students to improve reading comprehension: an action research project at Phuong Dong University:submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/Nguyễn Thị Hồng Nhung; Ngô Hữu Hoàng hướng dẫn.
Thông tin tác giả:: Nguyễn, Thị Hồng Nhung, và những người khác