Advanced customer analytics : targeting, valuing, segmenting and loyalty techniques / Mike Grigsby
Advanced Customer Analytics provides a clear guide to the specific analytical challenges faced by the retail sector. The book covers the nature and scale of data obtained in transactions, relative proximity to the consumer and the need to monitor customer behaviour across multiple channels. The book...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Grigsby, Mike |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Kogan Page,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/1 giaotrinh/600 congnghe/anhbiasach/35310_advanced customer analyticthumbimage.jpg http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=35310 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The customer loyalty solution [electronic resource] : what works and what doesn't in customer loyalty programs / by Arthur Middleton Hughes.
Thông tin tác giả:: Hughes, Arthur Middleton., và những người khác -
The customer loyalty solution [electronic resource] : what works and what doesn't in customer loyalty programs / by Arthur Middleton Hughes.
Thông tin tác giả:: Hughes, Arthur Middleton. -
Managing sustainable practices and logistics value to improve customer loyalty: importers vs. freight forwarders
Thông tin tác giả:: Justavino-Castillo, Milva Eileen, và những người khác
Thông tin xuất bản: (2023) -
The effortless experience : conquering the new battleground for customer loyalty / Matthew Dixon, Nick Toman, and Rick DeLisi.
Thông tin tác giả:: Dixon, Matthew, và những người khác -
The Paradox of Points:
Theoretical Foundation and Empirical Evidence of Medium Magnitude Effects in Loyalty Programs
Thông tin tác giả:: Köcher, Sören
Thông tin xuất bản: (2015)