Customer care excellence :How to create an effective customer focus /Sarah Cook
Includes bibliographical references and index.
Lưu vào:
Tác giả chính: | Cook, Sarah,1955 - |
---|---|
Định dạng: | text |
Ngôn ngữ: | eng |
Thông tin xuất bản: |
Kogan Page,
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://elib.ntt.edu.vn/Opac/DmdInfo.aspx?dmd_id=9932 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa bạn đọc
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên gắn từ khóa cho biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Complaint management excellence : creating customer loyalty through service recovery / Sarah Cook
Thông tin tác giả:: Cook, Sarah -
Service excellence : creating customer experiences that build relationships / Ruth N Bolton
Thông tin tác giả:: Bolton, Ruth N. -
Services marketing: integrating customer focus across the firm
Thông tin tác giả:: Zeithaml, Valarie A., và những người khác
Thông tin xuất bản: (2022) -
Handbook of CRM : achieving excellence in customer management / Adrian Payne
Thông tin tác giả:: Payne, Adrian -
Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business /Frances Frei, Anne Morriss.
Thông tin tác giả:: Frei, Frances., và những người khác